Monday, September 17, 2012

Selamat Pengantin Baru Ramadan & Iera

Enam belas hari bulan sembilan dua ribu dua belas..hari ahad..

Amboiii dah lepas bergelar suami member saya sorang nie...TAHNIAH!!....lepas nie ada anak plak kan....den nie tak tau bila jodoh lagi...hehehe....Ehm ehem..ehh Bini dia,orang Batang kali...terasa ada sedara mara kat sana la...Bila nak balik sana nie...tapi iera ni mesti bukan kazen atau sewaktu dengannya dengan saya sebab jauh kot...Kg den Sg.Masin batang kali selangor... (=_=) ..

Majlis member saya nie buat kat Dewan Majlis Perbandaran Nilai,Mantin...Last month month afin pon kawin situ jugak...fames dah dewan tu hehe...Majlis disambut dengan meriahnya...Paling best dapat jumpa kawan kawan masa sek rendah..kira ramadan nie pon sama satu sek rendah...Gila lama..14 tahun tak jumpa mereka mereka kan...Padehal bukan jauh mana pon rumah masing masing...Masa tidak mengizinkan ahakz...

Walaupon tak jumpa semua tapi kira heppi heppi la jugak jumpa mana yang ada...

JUMPA

Dayang safira..dia nie tigasuku gak..melayan je mak saya tu...masa dalam kelas, mak saya kata kat dia"Nak jadikan dia..menantu" kihkihkih...sampai dia dah bertunang tak bermenantu laie pon...Kahkahkah...kisah silam...

Ismawaty..hah dia nie dari dulu tengok sama je paras ketinggian dia...petikan dari ayat zulbasri..kurang tinggi je :) ...

Farah amira...murah rezeki dia..anak nak masuk 2 dah...masa sekolah saya suka tengok muke dia..comel plus lawa ok....sampai skrg comelnye tau...untung si suami...

Dalila..dia nie memula aku agak konfius sape lah minah yang tegur aku beriya nie...rupanya dalila...dulu dia chubby skrg hambikk ko slim...lawa der...lain bebenor rope nye kawan teman sorang nie hah...makin meletopz...dulu time sekolah agak catchy jugak member ngan dia...sebab dia baik ok..hehe..kami sesama satu rumah sukan..BIRU...peace!!!

Nabilla...dia nie agak selalu jugak jumpa...sebab dia keje area dekat dengan rumah saya...tapi dia pon makin hari makin cun melecun hikhik....

Jaslee shah...pon dah penah jumpe tapi rasa 2 tahun lepas kot paling baru jumpa dia...haha...jumpa masa jamuan berbuka puasa buat kat hotel Allson klana nilai....Lepas berbuka boleh plak pergi KARAOKE...nauzubilah...anak sape la nie..termasuk saya hehe..Ampunkan kami penunggu gua...Saya balik rumah..bertubi tubi kena sound kat mak.."Orang pegi terawih ko pergi karaoke...mana ahlak ko nie..bla..blaa.blaa"adehhh merah telinga den masa tuh...padan muke den...sumpah tak buat lagi pegi karaoke masa bulan puasa...Taubat!!!

Zulbasri .dia nie pon 2 tahun lepas rasanya..pada majlis yang sama...tapi tak join KARAOKE...bagus dia nie..hehe...dengar katanya dahh nak kawen hujung tahun ni kot hehehe...Alhamdulilah nasi minyak kengkawan lagi...best story pasal dia nie...Mak saya ajar dia & saya bahasa melayu dalam kelas so mak selalu lah usik dia nie...sampai satu hari tu dia merajuk dengan mak...mak saya kata dia anak orang indon..(padehal mak gurau je)dia jawab.."saya org sini..saya bukan orang indon"..sambil muke monyok...wakakaka...lawak kan...!!!..part mimik muka dia masa tu paling lawak...

so nie nak post gambar gambar bersama mereka mereka siang tadi ;D



Cantik kan wife dia... ;D

Dari kiri: Dila,mak den & Dayang (menantu tak jd tuh)

Same jugak posisi...tengah tu saya ok ;D


Saya,Nabilla,Isma & anak dia...susunan macam tangga ekk hehehe


Hero Malaya...Dari kiri: Zulbasri,Mak den & jaslee shah....





No comments: