Monday, September 17, 2012

Lagu cover baru

aisehhmen...aku dah jahanamkan lagu nie dari Indah jadi tsunami lah..hehe...sorry ye pada penyanyi nya.."Iqwal" urmm....ingat nak jadi artis youtube td...haha...lagu Indah nie sangat sedap...den tak tau la tak up lagi kt radio lagu dia nie tak tau la...kena korek telinga memasing nie...lagu sedap camni pon tak dengar tak tau la....tapi kan saya dah jadikan lagu nie pedih telinga korang dengar...sape rase nak dengar...dengar la...tak sesuai bagi pada ibu yg sedang mengandung mendengar nye ok..sbb takut korang muntah darah dengar suara den hah!!!
Gigih den cari satu satu kord lagu nie...kat internet takdo laie...sorry if kesalahan pada kord ;D

so inilah dia...plzzz jgan mengata saya ok...pukul karang!!!!




No comments:

Search