Monday, September 17, 2012

Kisah den

Sesekali klik application pelik pelik nie pon enjoy jugak kan....dah macam tilik tilik plak....


Mehh den jawab satu satu ;D
  • Rekod akademik cermerlang bahasa arab ekk...aah cermerlang lah sangat..merah je dapat nye ;D
  • Rekord cinta gagal dalam hal mengorat..ehh macam betul lah...haha...terlepas mamat dulu tu zaman sek...muke macam TOMOK..dah muke pesen gitu je fames zaman teman sekolah menengah...hehe....
  • Rekord ponteng kelas memasak ek...rasa macam takde...sebab berani nak ponteng kalau chef abdullah "Juara Babas" tu yang menagajar?mati idup balik pon tak berani nak ponteng....tawa dalam tangisan teman punye resut nanti....
  • Pengalaman pahit tu macam pernah terjadi plak..misteri pulak bendalah nie semua tau...skodeng ekk....penah penah jatuh..rasa macam penah cite kat blog nie jugak...takpe cite lagi...jatuh tangga kat sekolah tempat ayah teman mengajor...ayah teman bagi duit RM2..teman pegi kantin beli roti cekelat & air oren..pesen air letak dalam plastik ade tangkai....jalan jalan sambil minum kunyah minum kunyah...sekali nak turun tangga masih minum kunyah minum kunyah..hambik kau geguling jatuh tangga ok...tangga batu yang satu tangga lebar lebar & kaler warna warnie tu...jatuh je habis roti & air oren teman jatuh kat tanah...rugi rugi...lagi rugi...darah teman keluar macam air sirap...teman tekap tapak tangan bangun pegi jumpa ayah teman..OTW tu terjumpa kawan ayah teman cikgu jugak...dia yang cucikan kepala & baju teman...pening pening..nasib masa teman jatuh tak ada orang kalau tak jatuh saham ler...


No comments:

Search