Sunday, September 16, 2012

INDAH-IQWAL

Jyeahh dahh siap lagu baru artis nie...INDAH...Apsal ekk lagu nie best?Lirik best kot..ntahh tak tahu kan..hehehe....Tapi lagu nie lagi layan kalau laju kan sikit temponye kot..ehh tak tau la..dahh best dahh nie....agakagakmysayangsuketaklagunie..ok sumpah gedikkk...Mungkinkah lagu nie lagu kisah penyanyi dengan ehem ehem dia?hehehe....Lalalalala...Lagu nie sesangat smooth...Baru pasan dalam video lagu nie ade encik amai lah...bassist kristal tu....member sifu gitar saya tuh..gila gila plak tue..ayooo.....!!!!!....

Oritee.. kepada korang yang kenal ke tak berapa kenal ke nak kenal ke sama penyanyi nie mehh sini rajinkan hala kan tetikus anda kat link nie....http://www.iqwalworldstar.com/  nak dengar lagu lagu artis nie boleh pegi sini jugak yea....rajin rajin la klik yea!!!! jangan malas sangat!!! ;D http://www.reverbnation.com/iqwal ....dia nie banyak lagu....record lagu sampai kat hollywood....korang ade??!!!!! Almost lagu dia kalau dengar rasa macam nak menari...tapi agak buruk kalau saya menari...pecah lantai ok....jangan diminta pekara yang mustahil....GIE-LAW

Jom mari berhibur dengan kemantopan suara IQWAL nie hah...
INDAH....
Komposer...Jebart ;D

yang nie plak lagu yang sama kira verse askustik lah.....Layan...


No comments:

Search