Wednesday, September 12, 2012

Asalamualaikum Dan Salam Sejahtera

Sejuk nye pagi nie...hujan turun berjurai jurai membasahi bumi....disebabkan suhu kesejukan yang amat sangat nie jom buat pemanasan badan..dengan cara mengemas bilik yang dah macam lepas dilanggar raksaksa nie....Kemas sudut sana sini..kemas buku buku....kemas fail fail..ehh saya jumpa something kat fail nie..hehe...sijil masa masuk contest telekom malaysia...tau contest apa?mesti korang tak percaya yang saya boleh buat lirik..hahaha....contest mencipta lirik kemerdekaan...tapi sayang tak menang....tak apa la janji mencuba...saya tak simpan kot lirik tu..terbang mana pon tak tau....Cikgu saya kata sape dapat sijil bermakna lirik tu di ambil jadi hak milik penganjur...mmm yeke?ada kawan saya masuk jugak dia tak dapat pon sijil....saya masuk dua kategori cipta sajak dan lirik...tapi tak ade Uphhmmmmm...la tak menang tapi ada sijil tanda peringatan kat anak cucu nanti ;P ini dia...


No comments:

Search