Tuesday, August 7, 2012

17 Ramadhan

Alhamdulilah dah siap pon kerje mengecat rumah..alahai penat nye tak terkira..tak plak lapar tapi haus...kat fikiran ni masa tu dah terbayangkan Cokes,Pepsi,100 plus,ABC..tapi apa kan daya..puasa kan hehe sabar sabar...so lepas nie dah boleh pergi mydin nilai shopping sikit lampu pelita :D bukan nak berpoyo sangat la kan..tapi tak tau la apsal kali nie macam nak sangat pasang pelita keliling rumah...Tapi suasana tak syok macam kat kampung la...duduk pekan...so suasana tu kita boleh cipta kat kediaman sendiri... (=_+) pokok pangkal usaha...haha..lepas nie fokus plak kat kuih raya...Mak macam tak nak beli siap je...sebab dia kata bukan sedap pon..cantik je lebih...so nak tak nak..anak pompuan dia yang kecik tak berapa nak kecik nie la berkampung kat dapur nanti...Saya buat 5 jenis biskut raya...Almond london,Tart gulung,biskut hijau (base biskut arab),cornflakes madu & kuih goyang..atau modern sikit bunyinye...kuih rose...Agak macam kejap aje lagi 14 hari nak berhari raya kan...stesen radio pon dah putarkan lagu raya...berkobar kobar bila drive dengar lagu raya..macam dah raya..tapi belum masih dijalan je raya =) so apa yang di plan akan menjadilah....




No comments:

Search