Sunday, July 15, 2012

Part 1

dia hina aku gemuk bodoh pemalas..sejak dia balik satu keje umah pon dia x buat..asyik belek iu ini yg patut kejap je leh siap...aku dari pukul 8pagi sampai 1pagi rehat xcukup..sampai tangan melecet..kepala pening..nak tolong ko punye event nie....ko tgk ahh nanti...ko dtg tak kat aku mintak tolong?ko kata itu ini kat aku.. tadi ko tak ada rasa nak tolong sama kupas bawang..lepak sambil borak tipu ko tu...ko kata aku tak tolong pon ko boleh buat sebab ko kan "Lawyer" aku pencacai je..ko hebat aku kerdil je...ko kata aku nie kurang ajar..ko tak tahu bape tan lori ko derhaka kat mak ko...aku nie yg berada disisi mak je tau susah hati org tua tu sebab ko...kalau ko buat macam ni kat aku kat mak ko kat ayah ko..aku pasti satu hari anak ko buat macam tu jugak...Tapi perlahan lahan la...sampai ko rasa bersalah..tapi aku xpasti ko rasa bersalah ke tak nanti....Aku bukan Adik kau!!!

No comments:

Search