Tuesday, July 24, 2012

Disebalik Kenangan Lalu: Gula Gula zaman kanak kanak ku



Coklat yang menjadi kegemaran kanak-kanak aimi suatu ketika dulu..tak boleh miss bila balik sekolah mesti beli nie....kalau tak beli macam ada sesuatu tak kena...Parents bekal kan duit belanje makan nasi lemak kat sekolah tapi aimi simpan duit tu sebab nak beli cekelat nie kat kedai berdekatan sekolah...tak salah nama tuan kedai tu "Pakcik Farid" kawan ayah aimi...Sampai pakcik tu ngadu kat ayah aimi yang aimi tu beli tu je....hehe...ala pakcik nie relaks ahh bape la sangat saya boleh makan..hehe....balik sekolah je tak sampai kat kete ayah lagi memang kedai tulah tujuan aimi hehe...cool tak zaman kekanak cite pasal jajan & gula gula nie...Akibat asyik sangat makan benda2 macam ni sambil berjalan dan melangkah tangga lah dahi aimi luka berdarah2...Makanan punya pasal hehehe....Memalukan betul...Rawks ke x Rawks jatuh tangga guling2..sakit Tau!!!!
----------------------------------------------------------------------------------------------------


Thanks PenMerah [dot] com sebab menghidupkan kembali kenangan yang lalu nie...sempoiii jerkk..

No comments:

Search