Lan Solo - Berpisah Tanpa Rela

About Me

My photo
Negeri Sembilan, Malaysia

STORY BLOG

Thursday, July 26, 2012

Bapak & aku

Bapak: sedap la air kaler kaler ko nie,,air ape nie?
Aku: Nama air nie Raprenchi.
Bapak: tak penah dgr plak...ko beli mana?
Aku: beli kat kedai laaaa...tesco ;D
Bapak: camne dijual dlm bungkusan ke botol..
Aku: botol..
Bapak: mahal tak?
Aku:murah je..tgk harga perayaan la..
Bapak: mmg bungkusan tu nama raprenchi ke?ko bg botol air tu ayah nak tgk..
Aku:nak tgk buat apa...memang dah berkurun ada atas meja tu..
Bapak:ye ke (bpk pegi meja tgk botol jus tu) ehh tak de pon..Raprenchi nye air...yang ada....sirap..oren..laici je...!!
Aku:tu la dia raprenchi...
Bapak:adehh..aku terkena..ingat betul2 ada minuman tu jenama Raprenchi...bertuah punya anak...
Aku:heheheheh 

No comments:

IFTAR BERSAMA LAN SOLO

Alhamdulilah berkesempatan jugak lah nak join  majlis iftar dengan Lan Solo bersama 30 orang peminat yang bertuah .  Yang mana tak te...