Lan Solo - Berpisah Tanpa Rela

About Me

My photo
Negeri Sembilan, Malaysia

STORY BLOG

Tuesday, June 12, 2012

Saya Sudah Jadi Gilakkk!!

Makkk aiiii bapak bosan pagi nie....dah pukul 3pagi dah..saya tak boleh jugak tido nie..pusing kiri,pusing kanan,atas bawah..semua tak boleh lena....Agaknya saya nie memang dari azali lagi dah ada "Insomnia" tu pasal susah sangat nak tido nye...APTB!!! So pukul 3 pagi nie saya nak kemas bilik...bilik dah macam sarang TIKUS..tikus nampak pon tak sudi nak singgah..so let`s go....saya kemaskan bilik saya dalam masa 25 saat je...Percaya tak?tak 
percaya?tengok nie :D




Hah!!! @_@ Percaya tak?Hehehe...JUST JOKES JE KEYH!!! HEhehe...

No comments:

IFTAR BERSAMA LAN SOLO

Alhamdulilah berkesempatan jugak lah nak join  majlis iftar dengan Lan Solo bersama 30 orang peminat yang bertuah .  Yang mana tak te...