Tuesday, June 12, 2012

Saya Sudah Jadi Gilakkk!!

Makkk aiiii bapak bosan pagi nie....dah pukul 3pagi dah..saya tak boleh jugak tido nie..pusing kiri,pusing kanan,atas bawah..semua tak boleh lena....Agaknya saya nie memang dari azali lagi dah ada "Insomnia" tu pasal susah sangat nak tido nye...APTB!!! So pukul 3 pagi nie saya nak kemas bilik...bilik dah macam sarang TIKUS..tikus nampak pon tak sudi nak singgah..so let`s go....saya kemaskan bilik saya dalam masa 25 saat je...Percaya tak?tak 
percaya?tengok nie :D




Hah!!! @_@ Percaya tak?Hehehe...JUST JOKES JE KEYH!!! HEhehe...

No comments:

LAN SOLO - LKRANGERS (TeamLanSolo)

Orang kedah turun KL weyy .  Jeles aku memula plan  dorang nak turun sabtu .  Tapi aku kena hantar mak aku  treatment mata kat sere...