kisah posmen dan saya ;D


  • Ini dia sampai sudah CD kumpulan SPARROW kat rumah saya...Nie album kumpulan kawan saya...just kenal kat facebook je...sama sama minat muzik....so tak salah sama sama support kawan kawan kan hehe...Saya kenal Gitarist Kumpulan nie..Nama dia panjang..Name glam Pyan atau Jack..hehe nama dua tapi orang yang sama hehe...so kenal kenal borak borak about muzik..event thought saya bukan pro about muzik cuma ala ala najwa latif je...haha...Gaya ada tapi main Out hahaha...So bila si bro Jack a.k.a pyan ni tanya nak dapatkan ke tak album dia...saya kata boleh jugak..mana lah tau saya ada album plak kan..dia plak beli...(hahah yang nie angan angan je ok..Jangan terpedaya)Dia jual sekeping Rm10...so Bro nie suruh saya bank in kan RM16..tapi mana leh masuk mesin ATM kan Rm16...saya masukkan Rm20...hehe..Rm4 duit kopi haha...so send text sms nak alamat saya & nama semua...dalam 3 ke empat hari lepas tu baru dia pos..Guna lak pos laju prepaid...hehe..saya tak tau sangat pon wujudnya pos laju prepaid nie..sebab bukan selalu hantar surat sebab hantar setahun sekali je..hari raya..hehe..PPssstttt tahun nie tak ade kad raya ok..setem mahal...wakakaka.....stopp..sambung story pasal album...uurmmm...




  • Yang cutenye tu...bro nie tersalah tulis alamat kat form pos laju tu...tak salah banyak pon..just salah tulis no Rumah...no rumah saya 40 tapi dia pegi tulis 4..haha..tak meroyan posmen tu nengok rumah no 4 tu rumah cina tua!!!..tapi nama MELAYU...haha...nasib ada no hp saya bro Jack tulis sekali....So posmen nie call la saya..tetibe je dia tanya..Ni <*nama saya> ke?Saya katalah betul..lepastu posmen tu gelak....Dalam gelak gelak tanya "awak nya rumah no 4 ke?40 ke?14?hahah..Saya pon gelak kejap...terpikir jack salah tulis...haha...saya kata N0 40 la..hehe..sampai je posmen depan rumah..asyik gelak je..haha..lawak kot posmen tu rasa..Maybe dia tak pernah hantar surat yang alamat salah..hehe..tapi bro posmen tu memang sangat sporting...Thanks abg posmen poslaju tadi...AWAK TERBAIK!!!




Comments