Wedding off the year 2012

Salam hye korang...kali ni nak berblog tak mau guna perkataan "Aku" dah sebab ade yang kata macam kerek lah "Aku" tue hehe...ok tak pe kalau macam tu boleh tak guna "saya?Kite" hehe sweet tak?haha....sekarang nie sebenarnya dah pukul 1.40pagi tapi saya tak leh tido lagi tak tau apsal..rasa macam nak cari ubat tido hehehe...takleh kan boleh rosak otak...haha...so saya nak update lah blog nie ngan kisah kehidupan saya dari sabtu (26 april sampai 27 april) iaitu ahad..alahai cerita macam berminggu minggu kan padahal dalam dua hari aje..hehehe...ok dah stop!!! Saya nak cerita ni..


Time cuti sekolah pasti!! banyak jemputan kenduri kendara ;D so jom kita nak share pasal wedding teman teman kita ......


Sabtu lepas saya dapat jemputan kawen dari kawan sekolah menengah sata dulu "SMK TAMAN SEMARAK,NILAI..nama dia Afin..Saya satu kelas ngan afin...Majlis reception afin buat kat Dewan Majlis Perbandaran Nilai yang terletak kat Mantin,Negeri Sembilan... Saya datang dengan mak saya dari Nilai ke Mantin..1st time saya drive sendiri ke Mantin hehe.....Awesome & gojes betul Afin masa tu lawa...suka tengak mata dia :D... punya excited jumpa mempelai..Saya sampai lupa nak snap pic mereka..tapi yang nie je saya snap..pose ngan Banner je...minah over nie hehehe...


Pn.Afin & Mr.Yusof

Hari Ahad plak...hari nie..ehh bukan arinie semalam lah..arinie dah isnin hehe...saya pergi wedding Mieza plak...Tahniah Mieza kawen gak ko.."heyy!! Deyy!! acii!!! ayat ape ni" mesti la semua org mesti nak kawen kan...haha...Mieza ni dulu kawan saya paling brutal...ganas ahh...buli orang ngutuk orang gosip gosip semua lekat kat dia je...haha...tapi bila kena serang,kecut haha..tu children hood time la haha..tapi taklah kekanak sangat masa form 4 tahun 2002 ke 2003 hahaha....Apa apa pun mieza kau memang gojes & almost beautiful lah...tak ku sangka...haha...Kawan saya cerita Mieza jumpe ehem ehem merangkap husband dia nama Mr Shahril tu kat Facebook....wow.."kita berkenalan hanya dilaman muka buku..kau hantar pesan dan suruh aku terima kamu..."Mantap ahh najwa..memang ada terjadi macam lagu najwa tue..hehehe...Hopefully jodoh korang kekal sehingga akhir hayat!!!nie pic mereka berdua...


Pn.Mieza & Mr.Shahril

Tengok tue mieza smile kat korang hehehe

Comments