Si Gadis Penjual sayur

Trademark pon dah macam novel kan..haha padehal tak pon..sebenarnya pagi semalam (ahad) saya pergi amik akak saya kat ERL kota warisan. Akak saya bercuti selama seminggu..dia dari Langkawi...so lepas dah amik dia..dia nak singgah beli something food for bekfest..dia nak singgah Pasar salak....kat Pekan Salak Sepang...so saya ikutkan jelah...nak jadikan best story saya suruh akak saya jumpa Makcik saya,Maksu kat pasar tu..mak su meniaga sayur kat situ bersama uncle saya...sampai sampai je kat lorong barang runcit nie...nampak uncle saya ngan beli Rid sect...haha..tak kan nak sembur sayur plak kan hehhe..so dia kata "Maksu kau kat sana bukan kat sini"hahah saya follow je lah...sampai sampai je uncle saya suruh saya teman kan maksu saya & tolong jual sayur...sebab dia nak pergi minum teh..adehh pakcik sapa lah tue..so ape lagi.."Mari mari belii sayurr...."!!!hehehe..apabila Rockstar jual sayur..memang ngelabah berooKK lah jugak hahaha...tapi totally seronok...hehe...Mak saya pon tolong kupas jering..tetiba kazen saya & makcik saya sebelah mak lalu..haha KANTOIIII....kazen saya,Fathi "Mak tu macam maksu samsiah..dah niaga sayur plak dah sekarang"..Mak dia kata "ehh kau ni pandai je orang lain tue"wakakaka...lepastu sesi gelak mengelak pon ade..jangan caya tak caya mak saya join jual sayur hahahah....Saya pon turut menjual..tapi saya tolong kejap je dalam 10minit lebih kot ke 20minit?haha...lepas tu balik....banyak urusan nak settle kan..


Lalala..Sayur Rockstar...

Style tak Mak saya..tetap dengan Hand beg walau dimana jua berada :D



Comments