New entry "Pavlova"

Asalamualaikum semua...


Rasa macam lama dah tak post apa apa cerita kan..almaklumlah kesibukkan melanda diri ni hah..so ada masa terluang ni saja saja la nak posting sikit...tak ada apa yang penting dan best nya pon. Just nak kongsi something.Aritu saja je Taip status kat facebook tanya kawan kawan kek apa aku nak buat...




So aku pilih Pavlova...unik je kan...aku pon search la yotube cari resepi sekali aku jumpa yang ni ;D




Aku follow semua resepi yang kat youtube ni...memang boleh dikatakan menjadi lah jugak <(=_=)>




siap dah pavlova aku @ meringue (asaskan putih telur & gula) ...Pavlova ni bukan kek ye,tapi sejenis dessert mat salleh yg aku rasa sesuai makan dgn black coffee sbb rasa dia sangat manis tp bila tambah buah2 yg masam ok la...nengok la...buruk je...aku letak blue berry atas tu...

Comments