Dinner Time "Tomyam"

Aku keluar jalan jalan petang tadi..ayah aku beriya suruh pergi satu kedai makan ni..dia kata food situ not bad tapi bapak aku suruh minum je...Emmm....memula memang malas nak pergi sebab aku keluar sorang je...tapi bila aku lepak kat giant sambil makan "Cornetto"Tetiba perut lapar dah rock keroncong dah nie...Aku plak bengong tadi masak "Kurma Ayam" kat rumah tapi tak nak makan....so aku pon pergi lah kedai tu..kira hampir dengan rumah jugak lah..memula aku order air....hehe sekali aku terbau aroma yang memikat hati....aku pon terus jea order makanan....Tomyam seafood hehe....Set hidangan sampai jea aku terjah makanan tu..Tapi disappointed jugak lah sebab tomyam tu masin hoHo....aku cer suruh pelayan tu ubah rasa..tapi macam tak mahu jea..so creativity aku... aku campur air tea o ais limau aku dalam tomyam tu....hehe memang terbaik ;D creative tak kite Towkkkk!!!!so ini lah gambar hidangan toyam aku yang merupakan set dinner aku malam nie...


Comments