Black Market

Lama dah aku tak menjejak kan kaki aku kat mana mana pasar malam..so nak jadi kan cerita..aku dah set time nak pergi pasar malam pada hari ini...siap ajak mak aku lagi...memula mak aku malas nak pergi sebab dia malas nak jalan jauh jauh...Agak besar jugak pasar malam ni...memang GIANT ahh pasar malam ni kat Taman Semarak, Nilai ni...




so aku dah siap siap nak pergi nie...aku gerak pukul 6pm..masa tu para peniaga dah siap set up barang niaga dorang hehe..tapi masa gambar nie aku siap menyinggah farmasi berdekatan lagi sebab mak aku nak beli buat gastrik dia...hehe...sebab aku malas nak turun kete aku suruh mak aku je yang pegi (bertuah punya anak kan)hehe..tapi aku park memang depan depan farmasi tu..hehe..kalau telajak depan sikit boleh la masuk dalam farmasi tue hehe....


Lepas dah beli ubat terus gerak pergi pasar malam...Huraayyyyyy!!!...dalam hati perut ni dah set nak beli apam balik crunchy tue...hehe...agak korang pernah jumpa & makan tak?sedap...nipis je...sekeping je lima pose...mak aku pulak belikan bapak aku "cakoi" sedap gak cakoi tu..cicah ngan sos hehe...Cakoi ayah aku dah jumpa...tapi apam balik crunchy aku tak jugak jumpa jumpa..EEmmmm....aku cakap kat mak "Mak kita pergi depan lagi la mana tau ada kat depan tu"...mak aku mengikut je....Sekali.....tu diaa...jyeahhh dah jumpa..ini la dia kira stall bergeraknya....





Taaadddaaaa!! pueh atie eden dah dapek yang ni....nyumm nyummm!!!

Bila semua dah dibeli..kira habis satu pasar malam tu kami tawaf time to back home...home sweet home....balik solat wehh...Maghrib...hehe...lepas maghrib sapu semua apa yang dibeli tadi..terbaik :D 

Comments