Monday, May 7, 2012

My mom spend her time see my all cover video at Youtube ;D

Mak aku lepak nonton video cover aku kat youtube...
Katanya" berbakat jugak kau ni..kenapa selama ni 
mak tak tau.bila kau berlatih ni?kalau dulu nyampah
 mak dgr skrg dah mantap"
katanya lagi "kau buat la band leh isi masa lapang
wahahaha....kan best aku dgr kata2 ni dari dulu lagi ..


Kalau korang rasa nak buang masa sikit nengok aku kat youtube sila la klik http://www.youtube.com/user/murniaimimarlina/videos     Pssstttt..aku nyanyi ni bukan nak tiru yuna/najwa latif/ana rafalli ke ok...aku suka suka je..so sila lah mendengar sambil melihat ;D Chill yaaaaaaaa!!!

No comments:

Search