Lan Solo - Berpisah Tanpa Rela

About Me

My photo
Negeri Sembilan, Malaysia

STORY BLOG

Thursday, May 10, 2012

Apakah style tidur korang?

Korang nampak tak gambar kat atas ni...?ada pelbagai style manusia ni tidur betul tak?Aku nak tau jugak korang nya style tidur macam mana....kalau aku...pilih yang 6,8,9 & 10 korang pulak agaknya macam mana lah ye!! <(=_=)>

2 comments:

EMYNISA said...

yg no 8 tu mcm nak bersilat je weh. kau tido sambil bersilat ke?? :P

Aimi Kahar said...

Aku sambil tido sambil bersilat ;D

IFTAR BERSAMA LAN SOLO

Alhamdulilah berkesempatan jugak lah nak join  majlis iftar dengan Lan Solo bersama 30 orang peminat yang bertuah .  Yang mana tak te...