Holiday In Langkawi

Aku pusing satu pulau langkawi dari 15 april sampai 18 april yang lepas...Memang percutian yang sangat menabjubkan...haha...setiap aktiviti ada cerita tersendiri...memang terbaik...


Langkawi memang mengujakan...melihat keindahan laut yang biru biru..teruja aku nak terjun dalam laut hehe...Paling best dapat plak Laut depan Motel tempat aku menginap memang the best lah...sape yang tak pernah pergi memang rasa lebih mengujakan hehehe..Menjejakkan kaki di Pulau tu memang paling menyeronokkan...lagi lagi bersama kawan kawan kan...kalau sebelum ni dengan Family.. Pelbagai aktiviti dapat dijalankan....start dari Island Hopping,Kilim Geopark Trip,Melawat Galeri perdana,Shopping kat Haji Ismail holdings borang cekelat,Beras terbakar shopping kain batik,Makam mahsuri menerjah sejarah kehidupan Mahsuri, dan menikmati kesedapan makanan laut sekitar pelusuk kot kat langkawi tu hehe...hari hari bantai sotong..bukan santai je keje aku & kwn aku...tapi part time seekers pon kiteorang buat...nak cerita macam seram tapi ade la kelakar jugak haha...percaya tak kiteowg kena kejar kat hantu?hahaha..korang mesti tak percayakan..haha...aku siap drive melebihi had laju lagi...nasib langkawi bukan KL...kalau KL memang lepak sambil bertimpung baca saman....!!tepuk dahi la kan...haha...lepas berdebar debar tu singgah minum then karaoke yea kawan2....karaoke ni pon kena paksa..urmmm....nak tak nak aku dah jiwang rock..Menaruh harapan & Cintamu Mekar Dihati...aku dengar klien kedai yang duduk depan stage kata "Biar betul ko nak bawak lagu tuh"hahaha..aku pon macam cuak..susah ke lagu tuh?haha..blasah la aku bukan penyanyi...kannnnn......lagu pertama agak Kiookkk sikit tapi lagu ke 2 tu..heheh best2..aku rasa macam suara aku sedap la nyanyi lagu tu..agak org yg dgr masa tu leh perasan tak suara aku best masa tu?wakakakaka..perasan plak aku hah!!..


Kekecewaan masa kat langkawi just tak dapat naik kete kable..sebab Out of service la...sian kak yan...nasib aku dah pernah naik dulu so xlah kempunan sangat..!!Sehari sebelum nak balik...kira malam sebelum balik esoknya...akak aku ajak lepaking kat Telaga Habour sambil santai baring baring lagi...memang best...walaupon sebelum tu proses perjalanan dari bandar kuah ke situ ambil masa 45minit...nak cramp kaki aku tekan minyak break...minyak break....penat drive wehh...hope tahun depan kalau pegi ade la orang lain plak bawa kete ye...seyes penat!!..jalan plak agak bersilang siur..bahaya pada yang tak tahu jalan...silap silap leh eksiden....baru aku tau besar gak langkawi tu dari pangkor hehehe...




segala kenangan kat langkawi tu akan aku abadikan kat ingatan aku nih hehehe....Lalalalaa....macam lirik lagu lak kan...dah dah..habis....

Comments