Antara Koleksi Album Kristal yang ada!!

Agak agak korang WHY aku sebut ANTARA?Korang boleh agak tak yang lain lain banyak dah hilang? hehehe..Aku salah simpan or salah letak...memang pelupa lepas dah simpan & letak kat mana?Berserabut haha..so hanya ini saja yang aku masih simpan & dapat dijumpai lagi..Sebelum ni aku memang ada koleksi "FULL"sampai bising Parents & Abang aku..yang aku ni setiap masa baik dalam kereta, dalam rumah ,dalam bilik asyik pasang lagu KRISTAL aje..sehinggakan dorang hafal dah lagu tu hehehe..I don`t Care hehehe..Saya suka saya suka!!!Sampai Lan Kristal pon lama perasan aku ni memang peminat KRISTAL dari kecik sampai dewasa...Hahaha..Mana tak nya..mana mana mini konsert dulu aku ada..siap nyanyi bagai sama sama ngan dorang hehehe..best memory lah...hehe..takleh lupa lagu "Nurani" Part chorus...Lan kata "Wah bleh tahan" :D
Ok Melalut meleret leret sudah...Ini Antaranya itu!!!




_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

Comments