24/03/12

Sabtu yang membosankan...nak pegi Litar sepang jemmm tak ingat start dari simpang KLIA..malas nak berasak asak...so pick up kereta pegi jalan jalan keliling nilai...terasa macam bengong je pusing pusing dengan kete sorang sorang...pegi shopping kat tesco pon sorang sorang..takde kawan ok....wahai Asnurain..kapan mau pulang!!!miss u lah....so nak meriahkan lagi jalan cerita Call nadia ajak lepaking rumah hidayah..melawat dia yang baru lepas bersalin..tapi nadia nak pegi esok..ahad...urmm....takpe la..esok aku sibuk....so aku call zalilah ajak pegi temankan aku pegi rumah dayah...aku call dan ajak keluar...dari Bandar baru nilai aku away to taman semarak pick dia plak....tak jauh mana pon...lepas dah amik zalilah sesi mencari rumah dayah kat desa indah,...tak sangka aku selalu lalu area situ la rumah dia hehehe....Comel baby dia...nama mohd rayyan rezki...nama pon sedap.,...lepas lepaking hampir setengah jam..aku ajak zalilah balik...lama lama umah orang pon bosan heheh...dayah sure nak rehatkan...before aku hantar zalilah balik..aku tanya dia..."ko nak balik terus or nak jalan jalan dengan aku dulu..pegi makan aiskerim kat ICEROOM?"Dia pon nak pegi ICEROOM..so let`s go!!!..sebab aku bawak dia jenjalan..dia belanja aku makan aiskerim coklat kacang...nyummnyumm..sedap heheh....
lepas makan aku hantar dia balik & aku pon balik rumah hehehe.....

Comments