Special Gift Form My Parents

My parents buy something special gift for me!!Yehaaa..i like it very much..love both of you..even thought  i`m naughty & lazy..They still want makes me happy & happy..hehe..so Taaaddaaa..LCD TV..at my room!!Class you!!



Stress jugak aku dgn TV ni..nak pasang stand pon amik masa sejam..puas belek itu ini..pastu tgk direction..tapi xfaham..gambar rajah mcm pro..haha..akhirnya lepas ala ala bersilat & bertingpung akhirnya dapat jugak settle kan stand tuh hehe..tahniah kepada aku & mak..kalau keje kedai lektrik memang tak bleh.. yela stand pon dah sejam ape tah lagi yg lain hahaha..lawak lawak..lepastu nak cari channel plak..gune plak antena kecik yg ade area besi kiri dan kanan..yg org dedulu pakai tuh..so hasilnya agak mengecewakan tapi aku ade rasa happy gak beli ayah kata..pasang astro la..lagi senang..haha..aku..pasang lah cepat cepat sikit!!Hahaha.. so aku ngah syok layan VCD & Karaoke je..paling jelas & menarik tertarik hehee...

Comments