Lan Solo - Berpisah Tanpa Rela

About Me

My photo
Negeri Sembilan, Malaysia

STORY BLOG

Sunday, January 8, 2012

NEW COVER 2012

Tak sedap pon..Aku tak peduli!!Hehe..saja suka suka
Rosakkan lagu Mereka...Di awal tahun 2012 ni...
Layan aje lah...Lalalala
Aku sertakan dengan Kord Gitar sekali!!


Izinkanlah-Qface





Am Dm G
Bila berlabuh tabir malam indah
C Am
Cakerawala pun turut melambai gundah
Dm
Pecah duka berganti
E
Rasa merindu kepadamu


Am Dm G
Telah lama diriku dalam leka
C Am
Cuba menyintaimu sepenuh jiwa
 Dm
Sedangkan itu satu
E
Kewajipanku terhadapmu


Am Dm G
Indah mahligai yang menanti
C Am
Semakin jauh di jangkauan
 Dm
Dapatkah aku pulang
Bb
Berjiwa suci
 E
Bagai kekasih... dinanti

A
Masihkah diri ini
F#m
Ada ruang beradu
D
Dalam mahligai
D
Sedangkan diri
E
Telah tercemar
A
Debu dunia

A
Izinkanlah diriku... izinkan aku
F#m
Dekat denganmu kasih... dekat denganmu
A
Izinkanlah diri... kekasih sejati
F#m D E
Dekat denganmu kasih... kasih...
Am Dm G C F Dm E

1st Edition feat Aizat Amdan – Perpisahan Ini 



intro
Am G F
Am G F - C
Csus4 - C

F       G       Em                 Am           F           G           Am
 Di sini bermulanya pertemuan yang terakhir Kehilangan amat terasa di hati
F          G        Em         Am              F         G            C - C7
 Mungkinkah ini yang  tertulis di tangan takdir Ku terima perpisahan ini

       F                 G        Em                  Am
Dulu kita satu jiwa satu impian Susah dan senang kita bersama
  F           Fm             G
Namun itu semua hanya sementara piedotcom.blogspot.com

      C                     Em        Am                    Dm
Hanya lagu yang menjadi ingatan Hanya lagu yang menjadi kenangan
    G                    Em     Am  F                G
Seandainya masa itu kembali semula Ingin ku memiliki lebih dari itu

F          G        Em         Am              - G F          G            Am
 Mungkinkah ini yang  tertulis di tangan takdir      Ku terima perpisahan ini

F                    G                     Em                   Am
 Perpisahan yang tak ku duga telah terjadi Dirimu pergi biar ku sendiri
F G C - C7
Ooo…0oo…ooo…piedotcom.blogspot.com

       F                 G        Em                  Am
Dulu kita satu jiwa satu impian Susah dan senang kita bersama
  F           Fm             G
Namun itu semua hanya sementara piedotcom.blogspot.com

C Em Am Dm
G Em-Am F G

      C                     Em        Am                    Dm
Hanya lagu yang menjadi ingatan Hanya lagu yang menjadi kenangan
    G                    Em     Am  F             G
Seandainya masa itu kembali semula Ingin ku memiliki lebih dari itu

C Em Am Dm
G Em-Am F - Fm

No comments:

IFTAR BERSAMA LAN SOLO

Alhamdulilah berkesempatan jugak lah nak join  majlis iftar dengan Lan Solo bersama 30 orang peminat yang bertuah .  Yang mana tak te...