Kawan Muka Buku

Kenal since 2011..kawan kait kaitan dengan kawan kawan sesebelum ni..kenal kat Facebook aje..jumpanya tak pernah..so nak jadikan penyedap cerita..kebetulan baru baru ni aku follow parents aku pegi "Jelebu" Negeri Sembilan..Buat pertama kali aku jejakkan kaki kat kampung "Kuala Klawang,Jelebu"..Jalan sekitar Pekan Kuala Klawang & akhirnya jumpalah kawan facebook aku ni...yang dah kenal setahun kat System sembang maya..ini dia...Iera shira..lawa sungguh dia ni.macam artis..patut ahh jadi model...Iera Open stokis a.k.a Kedai jual product kecantikkan kat area pekan Kuala Klawang..Kedai dia sebelah BSN Kuala klawang..(Sempat Promote plak).Tapi jumpa sekejap aje sebab parents nak teruskan perjalanan ke Kuala Pilah plak...Masa jumpa sempat shoot 3 snap gambar..aku huduh time ni..peluh dah berjurai jurai membasahi baju & muka berkilat!!

SNAPSHOOT






Comments