Lan Solo - Berpisah Tanpa Rela

Monday, January 9, 2012

Ikan Bakar

Tetibe plak hari ni terasa nak makan ikan bakar..Tapi saja nak ngada ngada sikit ,Bakar Ikan guna kayu arang hehe..sebab macam seronok aje kan..Dah macam berkelah tepi sungai..Walaupun hakikat sebenarnya,belakang rumah je..Kira ok lah kan hehe..So dengan Kreatif & Inovatifnya..aku pegi cari Batu bata & lebihan atap rumah yg tak guna tu..aku gunakan sebagai dapur pembakaran ikan hehe..smart kan aku hehe..so inilah hasilnya...apa jenis ikan aku tak tau..aku main amik je dalam peti ais mak aku...



No comments:

TERIMA KASIH

Kekonon nak jadi dalang seprise kan kak nyza ,  kemain akak berlakon bagai rupanya dengan aku sekali kena prank ! terima kasih dalang d...