Monday, December 26, 2011

Macaroon!!

Hye semua!! && Asalamualaikum....

Entry baru hari nak kongsi dengan korang semua tentang Usaha aku bikin Macaroon sebentar tadi!!...Pernah tak korang rasa Macaroon sebelum ni?sape yang penah rasa tu tau la kan..tak penah rasa,cuba lah rasa hahaha...Memang teruja aku nak bikin Macaroon ni...Bila "Google image" Macaroon ..pelbagai kaler Macaroon yang keluar...warna warni babe!! dah macam gula gula hehehe...so tak nak cerita panjang panjang lagi ni lah aku nak tunjukkan Macaroon aku...even thought agak buruk pon at least "i cuba" kan...!!

 Kalau korang rasa nak "TRY" buat..korang boleh follow dari resepi ni..
Selamat mencuba!!

No comments:

Search