Strings Baru.....

Jyeahh..Dah dapat ganti strings gitar yang baru...lepas putus aritu hehehe...Mak aku hantar pegi repair kat Tarrega gitar kat nilai then mak aku shopping kat tesco..sebab dah tau prosesnya mesti lama...tarrega ni pusat muzik tempat aku belajar dulu..so takde hal la nak pegi sorang sorang kan..kalau tak memang segan..hehe lelagi aku pompuan bawak plak gitar..orang rasa pelik kot nampak aku..haha...maybe jarang nampak pompuan main gitar la kot..staff yang ada kat sana just abang Abu..kakNor (sales) balik penang..ade urgent matters...so abang abu lah yg repair gitar..dia lah yg jaga sales..haha..semua dia dia..hehe...Abg abu ni memang pro bab gitar so semua dia tau..strings ape yang terbaik pon dia tau...so ni la jenis tali yang aku ganti :D 
Aku siap beli "TCM Strings Angel" "anti karat untuk tali gitar"



Gitar Cun~cun!!

Comments