Lan Solo - Berpisah Tanpa Rela

About Me

My photo
Negeri Sembilan, Malaysia

STORY BLOG

Thursday, November 24, 2011

Cinta Muka Buku

Dapat jugak aku cover lagu ni walaupon tempo lari macam kuda Cacat!!
tapi kira boleh lah...sebelum ni aku tak pernah lagi cover lagu ni.
Dan dengar pon sekali dua je..."jarang dengar radio" :D..so kira berjaya jugak lah aku cover walaupon pecah ranap lagu ni aku keje kan...hehe..
by the way..Najwalatif awk memang terbaik... :D

so listening my cover "Cinta <3 Muka Buku" Version Aimi Kahar...
sebenarnya tak jauh beza pon rentaknya...sama je..haha..ok Dengarkanlahh wahai teman!!


No comments:

IFTAR BERSAMA LAN SOLO

Alhamdulilah berkesempatan jugak lah nak join  majlis iftar dengan Lan Solo bersama 30 orang peminat yang bertuah .  Yang mana tak te...