20 November 2011

Bestnya lagu ni...


Merindu cinta..by farith Taib..


seriously sblm ni aku memang tak pernah dengar lagu ni dan tak tahu sape penyanyinya hehehe...
sampai la semalam...Mak long(sepupu mak) memulakan bicara...
jumpa makcik aku ni kat majlis pernikahan kazen aku kat kg.
Maklong: ko suka nyanyi x2 ni kan sama ngan anak mak cik ani ko..dia dah jadi artis..artis naungan hazami...
Me: ouhh yeke?ok nanti nak cari facebook dia la ;D


Balik wedding cepat cepat On modem terus online..haha..yeahh saya dapat facebook dia...apa lagi introduce lah sapa saya..but dia tak reply pon..ok no prob maybe next time dia reply...esoknya aku pegi wedding makan2 :) kazen aku plak..aku macam usha usha gak kalau dia ada..haha..lepas makan aje aku dengar Dj buat pengumuman "kepada Aimi Kahar sila ke konti DJ untuk menyampaikan sebuah lagu" wahaha terkejut aku...adehh memang "segan"kot nak nyanyi lagi-lagi ramai orang kat sana...Blushing giler ok!!...sampai je kat Dj..haha aku nampak dah farith taib..dia yg jadi dj..dia kata..aimi mesej kat fb smlm kan..wakaka..tak reply kat fb tapi reply reality...memag real wahaha..malu aku..tanya gak macam mana tau aku ada situ...dia kata pakcik aku.."Pak din" yg bagi tau..wakakak....pak din ni  memang tau!! hahaha...tau ke aku dok cari lagu wings,kristal,search semua tak ada..sampai aku mintak lagu zaiton sameon pon tak ada...yang ada lagu siti Nurhaliza...hahaha..boleh ke aku nyanyi lagu C.T ni?pilih punya pilih..aku nyanyi lagu aku cinta padamu....sebab dulu akak aku selalu nyanyi lagu ni..so hafal gak lah melodi nye...aku nyanyi lepas menepung tawar..tapi suku je lagu aku nyanyi..ada byk gangguan...bak kata farith "byk sangat arahan dalam satu masa"..then makcik aku yati kata "ala..sian nya aimi..nyanyi la lagi"..aku "malas la..nak balik dah"majuk ahh kononx2 tapi memang malu ahh nak nyanyi lelagi tekak ngah perit kan...haha...sumbang mambang....lelagi hujan lebat masa sebelum dan semasa aku nyanyi...hujan lebat merestui majlis :D

Comments