Monday, November 14, 2011

13 November 2011

Area rumah aku dilanda hujan ribut..akibatnya tinggal kat rumah atas bukit..

pecah cermin sliding door rumah aku..pecah sebab kena angin..

atap rumah jiran tercabut diterbangkan angin...pasu pasu bunga pecah..dasyat 

gile...pertama kali alami kejadian ni..alhamdulilah lepas family aku azan semuanya reda....

kelam kabut bapak aku alih kan 2 buah kereta dia..kalau tak mesti akan alami kerosakanlah kete kete tuh..

bahaya sungguh...kawasan rumah aku ni byk 

pokok..bapak aku yang tanam masa aku kecik kecik dulu....depan rumah ada pokok belimbing,pokok 

kelapa...sebelah tepi rumah ada pokok rambutan,pokok pisang,pokok inai..semua dah besar besar..kalau lah 

ditakdirkan pokok tu jatuh memang ranap rumah aku di timpa pokok pokok ni...so lepas ni kena lah cantas 

pokok tu ye!!

Masa kelam kabut tu sempat aku snap sekeping dua aje gambar..ni dia...







2 comments:

acik oka said...

wah... ngerinya aimi... Syukur xde yg cedera...

Aimi Kahar said...

aah kak...cermin ni jatuh depan mata kak..nasib jauh...nampak mcm ade tekanan air kat luar tolak kedlm umah...mase cermin pecah air hujan kuat kat luar masuk dlm..banjir umah...seram kak..

Search