Sunday, October 9, 2011

JOM TRY GAME NI


i)PILIH BULAN KELAHIRAN ANDA :

Januari -Aku cinta
Februari -Aku gigit
Mac -Aku belasah
April -Aku peluk
Mei -Aku terhantuk
Jun -Aku terkentut depan
Julai -Aku menari dengan
Ogos -Aku pergi dating dengan
September -Aku lambai dekat
Oktober -Aku muntah depan
November -Aku jerit dekat
Disember -Aku terlanggar

ii)PILIH NOMBOR HARIJADI ANDA

1-Mak aku
2-Komputer aku
3-Liverpool
4-Garfield
5-Musuh dalam selimut
6-Gangster
7-Handphone aku
8-Gerrard
9-Driver bas
10-Semut
11-Kawan baik aku
12-Polis
13-Taik kucing
14-Patung barbie
15-Lee Chong Wei
16-Mak mertua aku
17-Mak tiri aku
18-Girlfriendaku/boyfrienda aku
19-Makcik kantin
20-Sharifah amani
21-Upin n ipin
22-Siti Nurhaliza
23-Spongebob
24-Cristiano Ronaldo
25-Bapok/maknyah
26-Kawan aku
27-Raja lawak/akademi fantasia
28-Jiran aku
29-Orang gila
30-Taylor swift
31-Awek cun / Jejaka tampan

iii)PILIH WARNA BAJU YANG ANDA PAKAI SEKARANG...:

Putih -sebab aku perasan cantik/hensem
Hitam -sebab aku gila
Pink -sebab aku suka single
Merah -sebab mak aku suruh
Biru -sebab aku tak tahan
Hijau -sebab aku baik hati
Ungu -sebab aku cemburu
Kelabu-sebab bomoh suruh
Kuning-sebab suka hati akulah
Oren -sebab aku baru putus cinta
Coklat-sebab aku tak tentu arah
Lain2-sebab aku fikir aku hebat

Okayy... Jomm kita try!
*buat dalam bentuk ayat yeahh... ^_^

No comments: