Sunday, October 30, 2011

Demam+ Gastrik

New post...
lama tak post new entry..mana taknya aku demam & gastrik yang melampau lampau..rasa hilang fokus..buat itu tak menjadi..buat ini tak menjadi....pegi Klinik..pon ubat tak jalan...apelah nasib...sakit sepanjang hari..tak tahan den..rasa nak bawak beskal kayuh laju laju pegi hospital pon ade....tapi larat ke nak kayuh?
Aku 1st day demam aritu suhu badan sampai...39.9 *c

Hari ke 2...sukatan suhu badan aku semakin kurang...38.5*c

Hari ke 3 demam dah okay...tapi tetiba kena gastrik plak...adoyaiii....macam macam....ni semua sebab minum 100plus sebotol sebab nak hilangkan panas badan.....bergas perut aku....2hari jugak merana sakit gastrik ni...makan ubat pon tak jalan....dengan kebengongan yang melanda..aku lupa kat rumah aku ada mesin ni 
Beli ribu ribu tapi tak nak guna...apa kes?lepas guna ni dah makin elok....abang aku yang beli ni...dulu dia jual mesin ni jugak....bagus giler mesin ni...gastrik dah semakin ok....abang aku kata mesin ni leh kurus kan badan!!kawan dia besar mcm aku dah kurus sebab guna mesin ni....Auww....!!!That`s Good!!...tau ke korang sebijik mesin therapy ni bape?bukan dua tiga ribu yerp...tapi.....duapuluhlimaribu......leh aku kuar kan kete sebijik utk galang ganti mesin nih....tapi seriusly mesin ni bagi manfaat kat aku yg tengah dilanda ke sakitan perut yang amat sangat ni...

2 comments:

acik oka said...

bagus! leh la org tumpang guna mesin ne kt umh aimi utk jd kurus... hu3... =)

Aimi Kahar said...

mari ke rumah aku hehhehe

Search