Chatting & discussion between 2 of Asean state (Malaysian-Indonesian)

Biasa dengar ada tajuk lagu "Antara malaysia dan jakarta".haha.ni plak perbualan Video calling antara dua negara mengunakan "skype"..Amacam canggih tak aku sekarang?hehehe
you all knows about skype?hahaha.....you search google right know and you can knows better than me about that...hahahah.....Seriously memang kecanggihan melanda sampai aku sendiri tak tahu nak guna..."SAkai!....


Janji dengan sis kym (Kuala lumpur) & Dudul (indonesian) konon nya nak borak mengunakan skype....dah setting time bagai...8.30mlm yerp....ok!!!kimy sanggup keluar rumah pergi Cybercafe bagai nak skodeng skype....hahaha...so nak jadikan cerita puas aku adjust sana sini skype aku still tak boleh nak starting video....ayoo....mesti blur dudul nak adjust kan jugak kan....wahahah...last last aku hanya leh dengar suara dudul aje...pergghh loghat english die power sehhh....aku yg poor english ni rasa..adehh..kang aku cakap noie sembilan plak dia tak faham hehehhe....


nasib mirc aku rosak kalau tak...satu apa pon aku takleh nak reply...lidah belacan nih...hahaha....aku heran gak..aku tulis bI ok...time nak bertutur tu dah macam orang sakai cakap bahasa tamil....!!!sakai..aimi sakai!!! hahhaha..Toqqqkkk!!


Sebab susah sangat lah nak berkomunikasi nih...sis kym ajak lepaking kat Ym aje..."yahoo mesengger "...kat ym boleh chatting sambil view web cam....kat skype kena buat video calling baru leh nampak muka...kira macam hp la..kena "3G" baru boleh nampak muka aku dan muka orang yang calling calling tuh....susah susah aje skype nih hehehe...("memang ahh ko rasa susah aimi..ko bingai lagi nak gune skype tu..Cer explore lagi mesti terer nanti")


sambil online kat ym tu sempat snap gambar gambar UNCUT dorang heheh


 Skype "Muke aku:" tak menjadi.....
 Dudul
 Borak borak.... (bisu time)







Comments