The best moment!!

Aku jumpa something special dalam peti surat rumah aku...
As`z ade calling nak datang rumah tp masa dia datang aku tak sedar..
sorry as`z..aku tengah panggang ayam lah kat dapur
tak dengar ko panggil...
aku rasa nanti kena pasang door bell lah :D

Buat pertama kalinya aku dapat sekuntum bunga...
tak penah terpikir nak dapat bunga...thanks As`z...
terharu dan sayu aje aku rasa...
apsal aku tak penah ingat tarikh/hari macam ni...
as`z kata hari ni...adalah :
Umur 16 , Sepuluh tahun yang lalu
ditingkatan 4 kami kenal...

kisah perkenalan kami start pada tahun 2001...masa tu kami jumpa kat hospital..adik dia admitted masuk wad...masa tu tak kenal sangat..kebetulan tahun 2002..masa tu aku tingkatan 4..kami satu sekolah dan satu kelas....dalam kelas ,as`z ni student paling rajin belajar berbandingan aku haha...aku ni semua malas....blaja malas...salin nota malas...so bila cikgu nak cek buku tulis baru lah aku terhegeh hegeh nak salin nota yang sebelum sebelum tu...haha...kelam kabut siot...as`z ni pon dia suke sangat tolong cikgu..kawan kawan dia...aku...haha...sebelum ni aku pon jenis tak amik port sangat pasal orang lain...korang punye pasal lah..tapi setelah kenal dengan as`z ni aku jadi caring giler ngan orang sekeliling...sampai aku terjebak dalam Kelab "Pembimbing rakan sebaya"..ahaha..macam tak percayakan? aku kah itu?hahha...sejak rapat ngan as`z ni aku dah jadi lebih berani nak buat something yang patut aku buat dan tonjol kan...seperti persembahan sajak in english depan perhimpunan...menyanyi...menulis untuk majalah sekolah....menulis untuk pertandingan peringkat malaysia...memang terbaik kan....aku ingat lagi masa sekolah aku buat event bakat remaja...aku dan as`z duet lagu demi masa nyanyian kumpulan BOBOY masa tuh...walaupon orang ada yg kutuk kutuk...ada aku kesah....aku atas stage korang duduk kutuk berani ke naik atas stage menyanyi?hahaha....walapun kat sekolah hanya dalam tempoh 2 tahun aje kenal macam macam tentang dia aku tahu...(itu rahsialah)aku paling bengang bila ada kawan sekolah yg kutuk dia itu ini...mula la hilang kesabaran aku.,...aku basuh cukup cukup dak tu..sampai dia nangis..dan aku pon nangis...haha.....aku nangis?kenapa pon aku tak tau...parents aku pon boleh terima as`z ni seadaanya...kekadang mak aku plak rasa risau apa jadi kat as`z ni..haha...dah macam adik beradik kan :P .......lepas sekolah aku dapat plkn...dia pon dapat....tempat kem yg sama cuma pengambilan yang berbeza...aku pergi dulu dan habis dulu....lepas dah lepas itu aku still connecting dengan dia...bagi aku dialah kawan..dialah keluarga aku....ramai jugak kawan kawan aku yg aku kenal kata aku ni macam tak boleh nak jadikan kawan..tapi bila susah korang cari jugak aku..aku yang jenis tak boleh buat kawan ni lah berusaha bantu korang....ade tak korang kesah?tapi macam as`z dia boleh ngam ngan aku...walaupon aku ni rock die balada hahaha.....so pada kawan kawan yang tak kenal..kenal lah aku dulu ok...haha...dalam hidup aku skrg ada 3 orang aku anggap kawan,kakak dan adik....sape mereka?itu rahsia aku :P 
so sweet kan...
korang ade?jgn jeles.. ;D




Comments

Anonymous said…
so sweeettttt... =)
Aimi Kahar said…
hehe..sweet kan kak aya :D