081011

Selamat hari sabtu

Tengah hari tadi just tolong my mom kemas halaman rumah..memang penat tahap gaban...kena angkat plak penutup longkang besi...Errrkk..nak patah pinggang aku....nasib still ok lagi kalau tak jalan macam nenek kebayan...hahah....lepas berkemas sempat layan citer industan lagi nih....aku ni memang jenis tak layan citer industan tapi cerita tadi memang best kot..tapi tak tengok sampai habis pon....aku tido...hahaha..penat kemas tadi tak hilang lagi..bawak berehat yer....Krrroohhh Kroohhh!!!ZZZZZZZ...dekat 2 jam jugak membuta....

dalam 5pm aku pon bangun lah plak..siap siap nak teman kan mak aku pegi bank & pegi jogging...rasa malas yang amat..rasa macam kaki aku kena rantai je...tapi mak punyer pasal...go On!!! jer la....settle pegi bank..jogging time...buat 2 round je...then main badminton with my mom...ade stamina lagi orang tua nih...hahaha....main macam pro lah sampai tersadung kaki kat lubang lepas tu jatuh terduduk..atoyaii sakit nyer tak tergambarkan nyer....setengah jam selepas tu as`z "BFF" aku pon sampai...dia ajak aku lari satu pusingan taman..adehh dengan terencut encut aku pon lari lari sikit je banyak jalan je..tak larat wehh...cramp kaki aku sebab jatuh tuh..siap tekoyak lagi seluar aku..SShhhhhh!!!diam diam keyh jangan kasi tau orang..ahakz...selesai jogging ngan as`z sambung main badminton lawan as`z...dari awal lagi dia dah kata "weh aku tak reti main tau"..aku kata"takpe slow slow"..sekali....time main aku banyak lari amik shuttle tu sbb out-side...adehh..berpeluh peluh badan aku sebab kutip bulu tangkis je...hahaha...mak aku tengok gelak gelak je..takpe aku dibuli FULLSTOP....haha...tapi kan serius seronok kot....lama dah tak main badminton..zaman sekolah dulu aku Champion Babe..tapi lama sangat tinggalnye kekok plak...tapi setakat as`z & mak aku kacang je..ahakz..."jangan Riak"bengong.....Balik rumah dalam pukul 7.15pm...malam dah wehh..setan plak nak keluar main...

Lepas mandi-mandi semua...pukul 9pm as`z datang amik..hah jumpa dia lagi...we all nak pegi dataran nilai...kawan aku punya kawan kepada kawan..hehe bape banyak kawan la.....dia datang dataran Nilai perform...tapi sampai sampai aje pukul 9mlm tu..hujan turun dengan lebatnya...so nak tak nak aku & as`z lepak Giant..ade dalam setengah jam macam tu lepak Giant...as`z ajak gerak pegi dataran...
Apa kata Juri??


sampai dataran je aku tengok band kawan aku Kursani tengah perform...kira aku sampai dorang dah nyanyi separuh lagu la...ingat lepas dorang nyanyi dah boleh jumpa...Bro juri plak komen itu ini hampir 5 minit kot..bapak lama siot...lepas dah kena bleach sane sini...hehe..dorang turun then aku sempat tegur dorang...beriya dok kenal kan diri kat Boy tapi dia kata tak kenal....adehh...nak malu dah ni..Boy tanya amy plak kenal aku ke tak...sekali Amy kate"kenal lah,aimi kahar..kan tadi dia cakap nak datang!!...Fuuhhh nasib baik kenal kalau tau waa cabut aje tadi...hehe...kecik aje boy tu rupanya hehehe...sempat borak borak sikit dengan dorang..lepas tu dorang pergi mana tak tau..aku pon pusing pusing tengok apa ade kat sana...jual macam macam....& sempat merasa tauhu bakar special johor punya...otw tu jumpa dorang..haha..3 x kot jumpa dorang area sana...nak balik pon jumpa lagi...boy drive kete..ahaha tak sangka aku dia drive sbb dia kiut wakakaka....
Tauhu Bakar Special






Yang B0lat ni "AKU"


aku gerak balik dalam pukul 12.30mlm....hujan pon still renyai renyai....balik aje keje nye ape lagi"facebook" lah ehehehhe



Comments