0701011

Malam semalam hang out watch movie with my lovely friend, As`z
sebelum tu sempat melawat salah seorang adik kawan aku & as`z 
Di Hospital sri mawar seremban,..
adik kawan aku kena jangkitan kuman kat otak...
hopefully cepat lah sembuh ok....sentiasa doakan...


After that....

we all watching movie kat Terminal 2 seremban..
"MBO" filem melayu...Al-Hijab...
cerita seram....cerita hantu...
TaPiiiiii....cerita tu tak takut langsung p0n just banyak sound terkejut terkejut je....
pelakon pon..piere andere yang popular ngan watak Adif "dunia baru" tak lama dulu..
sakai gile aku tgk penampilan dia dalm movie tuh....
muke macam orang anak 5....tak suke tak suke...
padehal tua setahun je pon dari aku...smart lah sikit....

Yang lawak nya as`z banyak kali tutup muke sebab takut...
aku dah macam bf die plak...wahahahaha......
Whyyy!! aku takleh nak appreciated sangat malay film ni pon 
aku tak tau... Maybe nampak tagline macam Cool tapi last last Hancusss....
lagipun citer ni tak bawa teladan pon...bawa bala lagi ada...
tak sangka plak ada org nak bukak hijab sebab nak nampak hantu...
memang gila lah..mengubah pemberian Allah swt plak....
tapi seriuosly aku memang tak tahu pasal hijab ni....aku tau hijab tu tudung...
asal movie melayu je lepas tengok balik dengan hampa....Hantu thailand lagi seram lah....



Comments