Open House Sana sini

Untuk minggu ni aku ada dapat  lima jemputan Rumah Terbuka...
macam sangat best kan?
sebab dapat makan free..

KHAMIS (Rumah as)
JUMAAT (Rumah Syila dan Zalilah)
SABTU (Rumah Auntie aku & dyla)
Berturut turut la...tapi aku tak dapat nak penuhi semua..
Aku pegi 3 tempat je...bukan apa "Teman Banyak Koje Nak buat"

Member aku plak,Dyla tempah kat aku 200pcs fruit tarlet..
tak ke bertapa aku nak buat kulit tartlet tuh kat rumah..memang takleh nak keluar sangat....
tapi yang bestnya...
dapat cari duit lebih sikit hehe....
Berhempas pulas lah nak menyiapkan 200 pcs tuh....
aku kagum dengan diri aku sebab mampu buat seorang diri...
Chop!!!!mak aku tolong juga...
tapi tolong letak buah buahan je atas tartlet tu hehehe....Pon jadilah....
So ketaklahsangatkerajinanaku...ini hasilnya <(=_=)>

Banyak tak?home made....
Then settle semua tartlet ni get ready nak pegi open open house yg terpilih....
1st Open house rumah Auntie aku kat Enstek,Nilai
2nd Rumah kat nilai juga....rumah dyla...
3rd Rumah kazen as kat desa kasia,Nilai
As,Dyla & Aku

 Candid

lepas balik je dari tiga rumah ni....relaks tengok tv & kebaboommm la...dah kenyangkan..tido la sedap hehehe.....


Comments