Sunday, September 18, 2011

Merayap sana sini

hari ini hari ahad...
so jalan jalan time...
Tengok wayang,makan makan,shopping shopping & bankrup ; =D

Sampai seremban dalam pukul 1pm...
memang plan nak tgk Filem Raya Tak Jadi....
Ramai orang kata cerita ni kalau pengarah Razak Mohaiden yang arahkan jalan cerita agak membosankan..
tapi bagi aku best jugak...
lagi lagi ada johan raja lawak & dibantu plak kat apek...
tak lupa jugak Dato` Jalaluddin hassan....
kalau sebelum ni tgk dato tu berlakon jadi macam stylo je kali ni agak tidak "semengah"wataknya...
adalah part part yg huduh kot...
adehh..kenapa la?kalau dulu star star ni berlakon jd best je bila dah berusia..
watak "ngokngek" camni pon nak buat gak..hilang gentlemen...asiishhh..
abang & kakak sebelah aku tuh dok kata "buruk gile muke jalal time hisap jari"..ouhh no komen...janji dia berani nak buat watak tu..kalau aku memang tak kan lah....even kat seremban ada banyak Cinema berdekatan..tak silap ada tiga..TGV,GSC & MBO...still penuh juga lagi dengan kehadiran penonton...
masa tonton citer ni..mgmt cinema ni pasang aircord bukan main sejuk...sampai 2x dalam satu masa tu aku pergi serbu toilet..rasa dah macam tengok movie kat oversea......iskhiskhiskh....bagi pendapat aku oklah cerita ni...lagi better dari hantu bonceng.....


GSC Terminal 1 Seremban


Dalam pukul 4pm cerita ni habis.... 
makan time..
menjamu selera kat kopitiam...
perrhh!!! lapar gile perut aku...
Order Nasi Goreng Pataya...tapi Restaurant tu bagi mood aku ala ala hilang nak makan...
ambil order cepat..
tapi masak lama gila...
lepas tu salah hantar plak nasi goreng aku kat orang lain..
memang angin betul aku....
bleh plak dia yang ambil order dia yang lupa....
padahal kat situ ada 2 je meja customer..
macam mana lah kau jadi F & B ni...sabar aje lah aku...


On the way nak balik aku nampak Design stiker laptop yg smart..
so aku beli satu...
lama dah aku nak beli perhiasan untuk bf aku nih...
(laptoplah...pikir lain lah tuh
tapi aku tgk yang aritu macam mahal aje..yg ni murah plak....
sebab aku suka semua wallpaper berasas kan gitar..
so aku beli design nih
Cantik tak?lappy aku dah ada Skin berseri seri <3

Dalam perjalanan dari terminal ke Ktm Seremban 
sempat singgah kat Dunkin' Donuts @ Terminal bus
yuumm yumm..lama sangat teringin nak makan donut kaler kaler nih.....
akhirnya dapat jugak....



Sambil online fesbuk & update blog...
makan nih 


No comments: