Sunday, September 25, 2011

Lovely Cats "Tomok"

Inilah kucing fabret aku...
bapak aku yang bagi nama
"Tomok" 
tak ade kena mengena dengan penyanyi tu okeyh
sebab kucing aku gemuk letak nama TOMOK
Kucing aku ni memang.....
Paling kuat makan
paling manja
paling kuat kipas tuannya
paling kuat gaduh..
family aku pon paling suke kat tomok ni sebab 
dia gemuk bila peluk pon sedap macam bantal pelok....
bulu pon macam karpet...
kucing ni dah hidup selama 4 tahun...
mak aku kata nak tahu umur asal kucing..
4tahun x dengan 7=28 tahun 
usia kucing aku ahakz.....
lagi tua dari aku...
kucing paling lama & setia dengan tuan nya
iaitu aku walaupon kekadang aku buli buli je dia 
Wahahahhaa......


No comments:

Search