Serikan Raya

Hari raya diserikan lagi dengan kunjung mengunjung ke rumah kawan kawan...Malam ni aku mengunjungi rumah kawan masa sekolah rendah aku dulu...Nadia di Mantin & Dibra di Gebok.. bersama kawan aku, ain..dia yg bawak kete..aku menumpang je hehehe....ain plak ajak pegi rumah kawan dia kat lenggeng..kawan dia baru je lepas majlis pertunangan....dari pukul 9mlm sampai pukul 1pagi beraya..

* 1st pegi rumah Nadia...nadia invite datang rumah dia ade open house tapi waktu kiteorg ni datang semua dah langsai...tinggal kerak je...tapi takpe lah kan asal kan raya....

*Rumah ke 2...rumah kawan ain..kat lenggeng..otw nak pegi sana memang seram je kiri kanan hutan & gelap gulita.....tawakal je...haha...Tapi tak pe dalam kete ade 5 orang..kurang lah takut kan ;)

*Rumah ke 3.....Rumah Dibra kat Gebok....punya rajin cik Dibra kita nih..dia masak Maggie goreng...wakaka...boleh lah..janji makan kan hehehe.....tak sangka aku dia masak....siap tak bagi aku masuk dapur...katanye aku ni chef lah konon..wakakak...chef lah sesgt kan.....tak ade maknenye....tapi rasa maggie die ade sikit masin..but sedap gak..hehe....Kat rumah Dibra ni memang menjadi rutin lah semua nak berposing raya....hehe....disebabkan ini rumah terakhir so lama lah kiteowg kat sana....pukul 12 tgh malam baru gerak balik.....so ini lah hasil dari posing posing tuh.....

Photo Photo Photo
Ain,Dibra & Aku
 Ain & Dibra
 Ain & Dibra dan Aku


Comments