Wednesday, September 28, 2011

Kisah Hati

Berbelas mesej aku send kat ko...
Tak pernah ko nk reply..
yela kan..aku kan chubby tak lawa mcm member2 gurl ko tuh...
"aku kena sedar diri"
tu pasal aku asyik ingat je kt ko...
kekadang rasa marah dan dendam pon ade...
tapi nak buat camne..
aku selalu je rasa tersisih bila jumpa ko..
lps tu ko kate kt kwn ko merangkap kwn aku..
aku talam 2 muka plak...
tak adil lah..Dahlah aku banyak dah kot tolong ko...
lps tu ko ckp n api api kan Aku  kat kawan kawan  aku..kejam....

Aku pon kerap dapat member yang 
aku anggap baik lepas tu tikam aku dengan sedap dia 
menguntuk aku dari belakang..lepas tu bila susah tetiba
call aku mintak tolong...aku ni berjiwa sensitive senang 
kasihan kat orang..so tolong je..bila dia dah terlepas dari
masalah mula singkirkan aku dan buat perkara yang sama balik....
susah nak cari kawan yang betul betul kawan bukan lawan.... 



 <Petikan Dari Lagu Stacy-Kisah Dongeng>

'Ku sedar ku tak seberapa
Jika dibanding mereka
Yang jauh lebih megah dari diri ini

Apa yang mampu ku berhias
Hanyalah hati yang ikhlas
Terpendam simpan untuk dia yang sudi'


No comments:

Search