19 September 2011

Yeayy !!!!
dapat sms dari kym dia nak datang Nilai....
Rumah kym kat Bandar Kinrara...kebetulan Interview keje kat Cyberjaya...
lama aku ajak dia datang sini akhirnya sampai jugak..Alang alang dia ada interbiu kat Cyberjaya dia singgah kejup kat Nilai..lagi pun Cyberjaya dengan Nilai tak lah jauh sangat..
ade jalan short Cut hehe... 
Cyberjaya-Dengkil-Salak Tinggi-Nilai...hehehe...
Dari Cyberjaya aku siap calling bagi direction lagi takut dia sesat..
akhirnya..hehe..jumpa kat Giant Nilai....
Kym & aku jumpa dah macam ala ala jejak kasih....
Pel0k Pel0k....
padahal tak sampai sebulan pon kitaorang tak jumpa...
Auta lebih hahahha....Sampai sampai je..
Kym ajak makan..sian dia lapar katanya.....
Area Giant tu tak ada restaurant yang aku boleh kata Best lah...
semua fast food...Kym nak nasi...Bluurrr jugak aku...
aku p0n jarang makan kat luar...so aku ajak dia lepak kat restaurant fabret aku, Starhut Nilai...
makanan kat situ satu pinggan boleh makan dua orang memang banyak...
selesa & exclusive.Paling penting tak ada Tax hehehhe.....Sambi makan borak borak pasal interbiu lah..Blaaa blaaa...& aku kenalkan Kym dengan kawan baik aku,Asnurain...kebetulan opis ain sebelah je restaurant tuh...so Kym ada kawan baru hehehe....Bila dah jumpa Hobi Utama memang bergambar lah...memang tak boleh tinggal hobi tuh..Urrmmmm..Cameraholic
Dari pukul 5pm sampai 6.45pm lepak sane....
lepas tu kym hantar balik..kym p0n nak tahu jugak kat mana rumah aku....
Kira Kym beraya lah hehe...sempat borak borak lagi dengan mak aku...Borak itu ini Blaaa...Blaaaaa....Blaaaa.....memang riuh hahaha
"sampai jugak ko kat rumah aku kan kym.eleena je..mana eleena?"hehehe.... 
Kym balik dalam pukul 8 malam....aku satu family nak ucapkan "thanks" sebab sudi datang rumah..tak prepare apa pun sebab tak plan awal kan....nanti datang lagi..Makan steak erk?hehehe....
rumah melayu makanan Mat saleh.....

Kym
Aku,Kym & As
Peace No War
@My Home.....

Comments