Thursday, August 11, 2011

Raya Oh Raya

Dah 11 hari kita berpuasa..bermakna ada lagi 19 hari kita nak beraya plak..so dah boleh kot manja~manja kan telinga dengar lagu raya hehe...bila dengar lagu raya teringat zaman zaman arwah uwan masih ada..syoknya raya bila balik kampung..terasa nak lompat lompat dengar perkataan "kampung" tuh...tapi sekarang dah tak berapa nak best..arwah uwan dah tak ade...lama jugak tak balik rumah arwah..tak tau apa jadi...sedih sedih...luahan hati aku..nak sangat kot lepak rumah arwah..ade sesape nak teman?rumah arwah uwan tu mcm masuk kat dalam hutan sikit..takut kalau pergi sorang sorang heheh...kampung kan!!!okey pasal lagu raya..aku suke lagu nostalgia raya..kalau yang baru baru plak aku just minat Kristal nyanyikan balik lagu raya lama & baru mereka...peminat Kristal lah kata kan...



Lagu Hari Raya Dari Kristal

13.Dari Jauh Ku pohon Maaf (O.A Sudirman)

Lagu Raya Dari Iqwal


Lagu Raya Dari Butterfly


Lagu Raya Dari New Boyz


No comments:

Search