Lan Solo - Berpisah Tanpa Rela

About Me

My photo
Negeri Sembilan, Malaysia

STORY BLOG

Saturday, August 6, 2011

lawak puasa

petang tadi dalam pukul 5pm akak aku ajak pegi kedai mamak ..dia nak beli capati....

akak aku: dik, jom teman akak gi kedai mamak!!

aku: aikk!! nak buat pe..kan puase.....?

akak aku: akak tau la puasa..!!ni nak beli utk berbuke lah...akak nak diet so x nak mkn masakan mak masak byk makanan berkolestrol.....

aku: ouh...ok!!!


kat kedai mamak tu

pelayan:yer cik mau minum ape?

aku :eerrkk....ape ni...mamak saya puase lah.....(mamak tu beredar ngan senyuman)
adih dah tau mau tanye...

akak aku:dik,nape ko x mintak je air sirap bandung..

aku:arrgghh gilo..nak maty?mau masuk lokap kang hehheheh

mangkuk ayun tol mamak tu..dah terang2 kiteowng ni melayu a.k.a islam lagi mau tanye ka?ammakkk!!!

No comments:

IFTAR BERSAMA LAN SOLO

Alhamdulilah berkesempatan jugak lah nak join  majlis iftar dengan Lan Solo bersama 30 orang peminat yang bertuah .  Yang mana tak te...