Monday, August 8, 2011

lawak betul la aku berlakon

Tadi masa tengah mencari CD lagu kat rak terjumpa Vcd masa PLKN dulu..ahakz dlm Vcd tu ada part aku berlakon..lawak giler..bawak watak seorang "Ibu"..tak tau lah aku..sejak zaman sekolah rendah lagi asyik berlakon jadi "ibu" aje...ade sifat keibuan kot kat wajah aku nih..ahakz..tapi tak pe janji aku berlakon kan..korang ade?tak de kan...ahakz...ni dia gambar gambar candid...ingat nak upload kan part berlakon tu tapi bila convert suara dengan video tak sama keluar...macam bingai je...so upload gambar aje lah..hehe...bengong aku dengan kain batik mak aku tuh..asyik nak tanggal aje masa tuh..yelah kan tak penah pakai kain batik..korang jangan gelak atau bahan aku tau..nanti aku merajuk mintak dipujuk hahhaha


No comments:

Search