Ladies day Out & Breaking Fast

Ok hari ni paling best..kimy(b.B.f) ajak aku keluar berbuka puasa..dia bagi aku ch0ice tempat untuk berbuke...s0 aku pilih kat Mid Valley saje..Sebab senang nak balik rumah...Dekat dengan Ktm...Aku gerak dari Nilai ke Mid valley pukul 2.30pm...Adelah dalam 3.30 macam tu sampai Mid..sampai sampai aje..dapat text sms dari KiMy..Dia dah sampai...Oraitz la kan dia sampai sama time dengan aku..hehehe..Aku pon melangkah dengan lajunya ke tempat kiMy tunggu aku..Otw nak naik escalator ade mamat malay ni mintak sign atogerap (not artis ok)..untuk assignment college dia...so aku pon turunkan lah sign aku yg mahal ni beserta Umur..terkejut plak dia, Aku kata umur aku 25...Pssstttttttt!!!!Dia kata"awk biar betul,umur sebenar berapa ni?bagi I/C nak tengok birthday"alert tak alert..aku bagi ahh tengok...Hahaha...Saya tak tipu okay!!!....Dia budget aku 19 tahun..wakakaka..macam lawak la...dia kata aku nya face macam babyface...yolah tu....aku lambat dah masa tuh..last last salah sorang bagi aku present..."aku ingat dia nak mintak duit"tapi tak..dia kata special for me!!!Lalalal..jangan jeles babe!!

Aku terus melangkah lagi laju..sian kimy dia dah tunggu lama....sampai aje tempat tu "aku nampak kimy tengah sibuk dengan mesin tilik tangan tuh..."kimy kata mesin tu telan duit dia"kesian.....lepastu bermula la pengembaraan kami berdua dalam mid valley tuh..(alolo lagak macam dalam hutan)..kimy sibuk tanya nak pergi mana?..aku blur..sampai sampai je blur..aku ajak pegi Rhapsody music valley..aku nak beli pick guitar karen aku..manjang hilang aje pick aku...almaklumlah aku kalau menyimpan barang memang cermat sampai tak jumpa lagi barang yang aku simpan tuh..aimi oh aimi...!!

Round round mid..kiMy ajak posing kat air pancut depan The Garden....Aku tak tau lah..ape sue-wey nye si Kimy ni...time nak amik gambar dia kat situ, air pancut mesti tak keluar..wakakakak..bengang dia erk...aku pon pelik..dulu pon macam tu..berdekah dekah aku dengan eleena gelak....hahahah..sorry sorry KiMy..aku gelak kan ko....memang geli hati aku....

Lepas syok bergambar..Kimy kate dah pukul 6pm ni...nak berbuka kat mana?Aku pon "nak makan western kan?"kimy"aku tak kesah,ikut ko je,mana mana pon boleh"survey lah satu restaurant ke satu restaurant..sampai melecet kaki kimy berjalan..hehe..sian dia...aku pulak tak tau mana nak berbuka...terasa nak tomyam..terasa nak ayam..terasa nak itu lah ini..haha...ke hulur kehilir tempat yang sama...bengong je...Last last makan kat Manhattan...Kimy kata "Aku ade RM20 aje ni..cukup ke?"Aku "Tak cukup nanti,aku tambah lah,OK?"Kimy"terima kasih weh..aku dapat keje aku belanja kau ok!!"Aku"alar..xkesah ahh...jom"banyak kali jugak kiMy ucap terima kasih..huahuahua....takpelah aku belanje keyh....

set berbuka we ouls harga Rm75 untuk dua orang....paling terkejut tengok ikan "bapak besar ikan..kalau aku pancing dapat besar macam tu..tido malam tak lena mandi tak basah aku"hehe..seriously memang besar...lepas tu ade kepah,udang,fries,nasi,sayur..perhhh mantap perut aku membulat...sampai KiMy kate "kita habiskan slow slow keyh"...kenyang tak ingat dunia...yang paling best kat situ air bleh refill...tempat lain bleh?hehe..minum air lemon tea!! terbaik....Aku dengan Kimy sempat gak beli ayam black peper sebelum berbuka...kimy habis ayam dia..aku memang tak larat..ayam tu bawak balik makan sahur je..heheh...

Aku gerak balik,pukul 8.45malam..mata & badan memang tak larat dah..rasa nak baring je kat lantai hehehe..aku dapat train pukul 9malam..kimy plak naik bas...aku dapat train,dia dapat bas..kebetulan kan..masa sampai..sama sama...balik pon sama time dapat transport.. Syukur alhamdulilah dipermudahkan amin...hehehe...aku sampai Nilai pukul 9.35...biar betul 35 minit je..selalu 1 jam..laju dowang bawak train tuh...dalam pukul 10 malam...mak aku datang amik..bapak aku terawih lah hehe..anak dia berjimba..elok la tuh..hehe....sampai rumah lepak layan mak aku borak & edit gambar gambar dan upload...hehe..ok habis dah...tengok lah aksi aksi puasa kiteorg keyh..bertenaga je..haha...Heyy we all puasa oraits...

The Garden,Mid Valley


AKU (Before Berbuka Puasa)
(Before Berbuka Puasa)
(Before Berbuka Puasa)
(Before Berbuka Puasa)

(Before Berbuka Puasa)
Everlasting
Chukk! (Before Berbuka Puasa)
Menu Berbuka Kami

See my face & see this fish..what are you thinking about?hehehhe

Comments