Tuesday, August 2, 2011

Kerana kucing aku binasa

Agak bengong aku malam tadi bila nak tido je..aku rasa katil aku basah...rupa rupanya....kucing aku kencing!!!memang laknat giler..aku baru aje ganti cadar & sarung bantal...sakit mengila hati aku..rasa nak kapak je kucing tuh..aku bagi elok elok dia tido....dia balas tuba kencing kat katil aku!!! Aku pon tak penah kencing atas tilam ehh...dedulu time kecik ada lah..tapi.....aku tak puas hati..rasa nak cekik-cekik je kucing tuh..nasib tak jumpa....tau takut ye!!so tilam dan bantal dah basah dengan kencing tak kan nak tidur jugak kan?geli aku..so esok nak jemur..aku kena plak tidur kat atas lantai dengan sebijik bantal je....gilalah...sakit sekitar badan aku nih....lama tak tidur kat tempat alas yang keras....siap ko kucing..kerana kencing kucing aku binasa!!!!

No comments:

Search