Saturday, August 6, 2011

Itu Aku

Nama penuh:

Murni aimi marlina kaharuddin
amacam ade panjang name aku?
aku leh jadi 3 org yg berlainan dalam 1 mase :P

Tarikh Lahir:

12 april 1986
(dah tau kan..so bg hadiah bile dah sampai time okay!!)


Tempat dibesarkan:

Taman nilai
(situ je lah aku tinggal)


 Siapakah nama kawan rapat anda sewaktu kecil?
kalau kat area umah aku "dyla" kot
kalau kat sek "pharzana"


Apakah permainan masa kecil yang anda ingat?
Lego,bola beracun,baling selipar,jentik tutup botol,gasing,beskal (race),roller blade.galah panjang,bola sepak,panjat pokok,Dash yang kuro (kete yg leh pasang sendiri tuh)panjat tangki air (hah!! xder satu pon mainan kanak2 pompuan kan..so ni semua sbb aku main ape abg aku main) Rawk!!


Kalau anda gaduh dengan kawan anda, apakah yang akan anda cakap kpd mereka?

Suke atie ko lah...& Ko apsal nak kuwang ajar ngan aku..lempang kang


 Di kawasan manakah tempat feveret anda bermain?
kedai kosong area taman aku,tepi jalan,tangki air,longkang,sungai,atas pokok


 Apakah cita-cita anda semasa kecil?
doktor ...tapi skrg jd chef (kire x dapat bedah org bedah ayam,ikan & daging lembu pon ok kan)~~~


Apakah rancangan katun yg anda gemari dan masih ingat sampai skrg?

Doraemon, usop sontorian,keluang man,thunder cats,transformer,ultraman, tom n jerry, & byk ag..lupe dah....


Makanan ringan apakah yg anda akan borong di kedai? 
mamee double decker & Slurpees,Appollo


Nyatakan seorang rakan zaman kanak-kanak anda yg anda teringin jumpa skrg? 
budak kampung di beranang....member mandi sungai ku....


Apakah gelaran anda semasa kecik?
adik,Murn,D`burb

No comments:

Search