Lan Solo - Berpisah Tanpa Rela

About Me

My photo
Negeri Sembilan, Malaysia

STORY BLOG

Tuesday, August 2, 2011

Hari ke "2"

Hey Guys!!!..Hari ini dah hari ke "2" kita para umat islam berpuasa...esok hari ketiga..rasa kejap je ..lepas tu raya kihkihkih...Baju raya aku lama dah disiapkan..ada sepasang aje baju kurung..rasa macam nak tambah sehelai lagi..ahakz..tahun ni plak..hari istimewa kan..1st day raya kita sambut Merdeka Raya bersama...nyanyi dua lagu dari Album arwah Sudirman..Tanggal 31 & Dari Jauh ku pohon Maaf...hahha
Kuih raya plak tahun ni tak boleh nak tunjuk tunjuk dah..semua mahal..reason mereka "tepung naik Harga!!"so nak tak nak aku & mak kena lah buat sendiri...masa ni lah akan rasa betapa rumitnya nak buat kuih raya..tahun lepas tunjuk tunjuk aje kan..tahun ni sendiri mau ingat!!kihkihkih

No comments:

IFTAR BERSAMA LAN SOLO

Alhamdulilah berkesempatan jugak lah nak join  majlis iftar dengan Lan Solo bersama 30 orang peminat yang bertuah .  Yang mana tak te...