Wednesday, August 24, 2011

Green Princes Cookies

Haii Kengkawan..!!
Malam ni siap jugak biskut raya ke-dua aku
< Green Princes >
kalau translet ke Melayu Puteri Hijau..
ehh dah macam putera katak tuh hehehhe.......
resepi ni aku rembat kat Majalah Saji keluaran sept 2007...
Lama gile keluaran, baru aku rasa nak buat...
yang biskut ni tekap tekap lagi mudah dari biskut semalam..aku buat 2jam je...
kalau semalam biskut kelapa tue..4 jam baru siap..
tak lah aku marah marah nak buat biskut ni hahaha..
so ni lah hasil hasil tekapan aku...

No comments:

Search